הסיפור של ארז בן יעקב מר פיטנס ישראל לשנת 2016

כותב
הסיפור של ארז בן יעקב מר פיטנס ישראל לשנת 2016

משקל: 95 ק"ג, גובה : 187 ס"מ,  גיל :27 .    

מפתח גוף טבעי 8 שנים.

קצת על עצמי:

-בעל תואר ראשון במנהל עסקים וניהול מערכות ספורט ובריאות ומגוון הכשרות בתחום האימון הגופני ותזונת ספורט מטעם מכללת וינגייט.

-בעל עסק לייעוצי תזונה ותוכניות אימון, מלווה מאות לקוחות בתשוקה רבה לעבר מטרתם.

התאהבתי בתחום כבר בגיל 18 ומאז זה רק הולך ומתעצם , עם השנים הבנתי שפיתוח גוף זה הרבה מעבר לפן החיצוני והתוצאה הפיזית , הדבקות במטרה, ההתמדה והעקביות שהתהליך דורש ממך, דחיית הסיפוקים היומיומית בנושאי התזונה והראייה לטווח הרחוק אלו הדברים שבונים לך אופי חזק כאדם ותורמים לך גם לכל שאר תחומי החיים.

הטיפ שלי:

"Its not about one good workout or one good meal, Bodybilding it a lifestayle"

זכרו! פיתוח גוף זו דרך חיים, לא אימון אחד מוצלח או ארוחה אחת טובה הם אלו שיובילו אותכם למטרה,  בניית שגרה נכונה ,התמדה, סבלנות ועקביות הם אבני היסוד בדרך למטרה.

תוכנית אימונים שלי בתקופת של עלייה במסת שריר:

  • החלוקה לאחוזים מחושבת לפי כמות הסטים בכל אימון
  • סטים חזרות ועצימות משתנים בכל שבוע לפי ניהול העומסים המתוכנן

6 יחידות אימון בשבוע

אימון 1- רגליים- דגש שרשרת קדמית 65% + 20% שרשרת אחורית + סולאוס וסובך 15%.

תרגיל עיקרי- סקוואט אחורי - back squat

אימון 2-  חזה 70% + יד אחורית 30%.

תרגיל עיקרי- לחיצת חזה כנגד מוט אולימפי - bench press

אימון 3- גב 70% + כתף אחורית 15% + יד קדמית 15%.

תרגיל עיקרי- חתירה כנגד מוט - bent over row

אימון 4- כתפיים 80% + יד אחורית 20%.

תרגיל עיקרי- לחיצת כתפיים בעמידה כנגד מוט אולימפי-  overhead press

אימון 5- דגש שרשרת אחורית 65% + 20% שרשרת קדמית + סולאוס וסובך 15%.

תרגיל עיקרי- דדליפט- deadlift

אימון 6- חזה 30% + גב 30% + יד קדמית 20% + יד אחורית 20%.

(סטים/חזרות/עצימות משתנה בכל שבוע לפי ניהול עומסים מתוכנן)

אני משתמש במוצרי +ATOM  באופן קבוע כבר כמה שנים בגלל הגיוון בטעמים, איכות החלבון,  הנוחות בחלוקה לשקיות (ניתן לקחת לכל מקום), הטעם הייחודי והמרקם. כל אלו גרמו לי להתאהב במוצרים ולהכניס אותם באופן קבוע כחלק מהתזונה היומית שלי.

Instegram: erez_ben_jacob

מוצרים שאני משתמש בהם


כתבות קודמות כתבות הבאות